Breezit taisyklės ir tvarkos

Breezit paslaugų teikimo taisyklės

Įsigaliojimo data: 2022-08-05

Dėkojame, kad naudojatės „Breezit“ paslaugomis!

Šios paslaugų teikimo taisyklės („Taisyklės“) yra įpareigojantis teisinis susitarimas tarp jūsų ir „Breezit“, kuris nustato jūsų naudojimąsi svetainėmis, programomis ir kitomis „Breezit“ paslaugomis (bendrai vadinama „Breezit platforma“). Šiose taisyklėse vartojami žodžiai „Breezit“, „mes“, „mus“ arba „mūsų“ reiškia vieną iš „Breezit“ įmonių (subjektų), su kuria sudarote sutartį (žr. šių Taisyklių 25 punktą). Jei šias Taisykles sudarote subjekto, pvz., savo darbdavio ar įmonės, kurioje dirbate, vardu, jūs patvirtinate, kad turite teisinius įgaliojimus įpareigoti tą subjektą (šiuo atveju „Breezit“ turi teisę prašyti leidimo patvirtinimo).

„Breezit“ platforma siūlo internetinį portalą, leidžiantį vartotojams („Nariai“, „jūs“ – kurie taip pat gali būti vartojami atsižvelgiant į konkrečią sąlygą, nurodant vieną arba abu Narius) skelbti, siūlyti, ieškoti ir užsisakyti paslaugas ir (ar) prekes. Nariai, kurie skelbia ir siūlo paslaugas, yra „Paslaugų teikėjai“, o Nariai, kurie ieško, užsisako ar naudojasi paslaugomis, yra „Vartotojas“. Paslaugų teikėjai siūlo paslaugas, susijusias su privačių renginių planavimu ir svečių priėmimu (bendrai vadinami „Paslaugos“ ir kiekvienas Paslaugų pasiūlymas – „Skelbimas“). Turite užregistruoti paskyrą, kad galėtumėte gauti prieigą ir naudoti daugelį „Breezit“ platformos funkcijų ir išlaikyti tikslią paskyros informaciją. 

Kaip „Breezit“ platformos valdytojas, „Breezit“ neturi, nekontroliuoja, nesiūlo ir nevaldo jokių Paslaugų ar Skelbimų. „Breezit“ yra internetinė platforma (tarpininkas). Todėl „Breezit“ nėra sutarčių, tiesiogiai sudarytų tarp Paslaugų teikėjų ir Vartotojų, šalis. “Breezit” neveikia kaip bet kurio Nario agentas.

Mes laikomės kitų taisyklių ir politikų, kurios papildo šias Taisykles, pavyzdžiui, mūsų Privatumo politikos, kurioje aprašomas mūsų asmens duomenų rinkimas ir naudojimas.

Jei esate Paslaugų teikėjas, esate atsakingas už visų įstatymų, taisyklių, reglamentų ir sutarčių su trečiosiomis šalimis, taikomų jūsų kaip Paslaugų teikėjo paslaugoms, supratimą ir laikymąsi.

PRAŠOME ATIDŽIAI PERSKAITYTI ŠIAS TAISYKLES. UŽSIREGISTRUODAMI, GAUDAMI PRIEIGĄ, NARŠYDAMI IR/ARBA KITAIP NAUDODAMIESI „BREEZIT“ PASLAUGOMIS, PATVIRTINATE, KAD PERSKAITĖTE, SUPRATOTE IR SUTINKATE LAIKYTIS ŠIŲ TAISYKLIŲ. JEI NESUTINKATE LAIKYTIS ŠIŲ TAISYKLIŲ, NEPRAŠYKITE PRIEIGOS, NENARŠYKITE IR KITAIP NESINAUDOKITE „BREEZIT“ PLATFORMA AR „BREEZIT“ PASLAUGOMIS.

I. Vartotojams Taikomos Taisyklės 

1. Mūsų misija.

Mūsų misija – palengvinti privačių renginių planavimą, kad tai daryti būtų smagu ir tereikėtų vos kelių mygtukų spragtelėjimų. Naudodami „Breezit“ turėtumėte sumažinti renginių planavimo įtampą ir administracinę naštą. Sužinokite daugiau apie Paslaugų teikėjų paslaugas, peržiūrėję Skelbimo aprašymą ir nuotraukas, paslaugų aprašymus ir atsiliepimus. Jei turite klausimų, tiesiog kreipkitės į Paslaugų teikėją.

2. „Breezit“ paieška ir užsakymas.

  1. Paieška. Paslaugų galite ieškoti naudodami įvairius kriterijus. Taip pat galite naudoti filtrus, kad patikslintumėte paieškos rezultatus. Paieškos rezultatai pagrįsti jų atitikimu paieškai ir kitais kriterijais. Atitikimas apima tokius veiksnius kaip kaina, užimtumas, atsiliepimai, klientų aptarnavimo ir užsakymų atšaukimų istorija, populiarumas ir kt. Tam tikri Paslaugų teikėjai gali būti rodomi virš kitų dėl jų pasirinktos Breezit narystės. Todėl atkreipkite dėmesį į tai, nes vertinant paieškos rezultatus visada reikia atsižvelgti į jūsų asmeninius veiksnius ir lūkesčius. „Breezit“ neatsako už suasmenintą paieškos rezultatų tikslumą ir konkrečius lūkesčius. Jei ieškote kažko konkretaus arba nerandate ieškomų paslaugų, nedvejodami susisiekite su mumis tiesiogiai ir mes pasistengsime jums padėti.

  2. Užsakymas. Kai užsisakote Paslaugą, sutinkate sumokėti visus mokesčius už užsakymą, įskaitant kainą, taikomus mokesčius, rinkliavas ir visus kitus užsakymo suvestinėje nurodytus elementus (bendrai vadinama „Bendra kaina“). Prieš mokėdami bet kokias sumas, atidžiai peržiūrėkite kainodaros suvestinę. Kai pervedate lėšas naudodami „Breezit“ platformą, paslaugų sutartis (šiose Taisyklėse kartais vadinama rezervavimu arba užsakymu) sudaroma tiesiogiai tarp jūsų ir Paslaugų teikėjo. Atšaukimo politika ir visos kitos taisyklės, standartai, politikos ar reikalavimai, nurodyti Paslaugų formoje, įskaitant jūsų užsakymo informaciją, yra jūsų sutarties su Paslaugų teikėju dalis. Atminkite, kad paslaugų sutartį, kurią sudarėte su Paslaugų teikėju, visada galite rasti užsakymo informacijoje.

  3. „Breezit“ pagalba. „Breezit“ gali padėti susisiekti su Paslaugų teikėju. Tačiau „Breezit“ negali garantuoti, kad Paslaugų teikėjas atsakys į jūsų pranešimus arba patenkins jūsų poreikius.

  4. „Breezit“ mokesčiai Vartotojams. „Breezit“ netaiko jokių mokesčių Vartotojams ir niekada nedidins Paslaugų kainos ar netaikys jokių kitų paslėptų mokesčių. Pagrindinis „Breezit“ pajamų šaltinis yra abonementiniai mokėjimai ir kiti mokėjimai, kuriuos „Breezit“ tiesiogiai moka Paslaugų teikėjai už naudojimąsi platforma.

3. Atšaukimai, pinigų grąžinimai ir užsakymo pakeitimai.

  1. Atšaukimai ir pinigų grąžinimai. Jei atšaukiate rezervaciją kaip vartotojas, jums grąžinama suma nustatoma pagal tai rezervacijai taikomas atšaukimo taisykles. Tai visada nurodoma Paslaugos aprašyme. Kai kuriais atvejais užsakant Paslaugą gali tekti sumokėti avansą. Avansinis mokėjimas laikomas saugumo priemone.

  2. Išankstinis apmokėjimas. Jei Paslaugų teikėjas reikalauja išankstinio apmokėjimo už paslaugų sutarties sudarymą (ir/ar paslaugų teikimą), „Breezit“ veikia tik kaip tarpininkas, t.y. išankstinis apmokėjimas atliekamas tik per „Breezit“ ir pervedamas Paslaugų teikėjui. „Breezit“ jokiomis aplinkybėmis nereikalauja ir nepasilieka sau jokios išankstinio apmokėjimo dalies. Dėl išankstinio apmokėjimo surinkimo, grąžinimo ir kitų sąlygų Vartotojas susitaria tiesiogiai su Paslaugų teikėju. Visais atvejais Paslaugų teikėjas prisiima visą atsakomybę tinkamai informuoti Vartotoją apie avansinių mokėjimų surinkimo sąlygas. „Breezit“ nėra atsakinga už avansinių mokėjimų grąžinimą, todėl „Breezit“ negali būti reiškiamos bet kokios pretenzijos ar reikalavimas dėl grąžinimo.

  3. Užsakymo pakeitimai. Vartotojai ir Paslaugų teikėjai yra atsakingi už bet kokius užsakymo pakeitimus, kuriuos jie (Vartotojas ir Paslaugų teikėjas) sutinka atlikti per „Breezit“ platformą arba nurodydami „Breezit“ klientų aptarnavimo komandai atlikti jų (Vartotojo ir Paslaugų teikėjo) vardu („Užsakymo pakeitimai“) ir sutinka mokėti bet kokias papildomas sumas, mokesčius ar rinkliavas, susijusius su bet kokiais užsakymo pakeitimais, kaip iš anksto nustatyta Paslaugos aprašyme ir paslaugų sutartyje, kurią sudaro Vartootjas ir Paslaugų teikėjas.

4. Jūsų pareigos ir rizikos prisiėmimas. 

  1. Jūsų pareigos. Jūs esate atsakingas už savo veiksmus ir neveikimą, taip pat už veiksmus ir neveikimą visų asmenų, kuriems suteikiate prieigą prie savo „Breezit“ paskyros.

  2. Jūsų rizikos prisiėmimas. „Breezit“ yra internetinė platforma (tarpininkas) ir nėra tiesiogiai tarp Narių sudarytų paslaugų sutarčių šalis. Todėl Paslaugų teikėjas yra teisiškai įpareigotas (jei taikoma) tiesiogiai informuoti Vartotoją apie visus įstatymus ir teises, galiojančius Vartotojo šalyje, įskaitant, bet neapsiribojant, vartotojų teises ir kitus reglamentus bei apribojimus. Jei Paslaugų teikėjas tinkamai nevykdo savo pareigos informuoti Vartotoją apie jo teises, „Breezit“ negali būti reiškiamos jokios pretenzijos, reikalavimai ar atsakomybė už kitas pasekmes. Jūs pripažįstate, kad daugeliui veiklų kyla būdinga rizika, ir sutinkate, kad tiek, kiek leidžia taikytini įstatymai, prisiimate visą riziką, kylančią dėl prieigos prie „Breezit“ platformos ir bet kokio turinio (kaip apibrėžta 10 skirsnyje) ir naudojimosi jais, įskaitant naudojimąsi bet kokia kita paslauga ar bet kokią kitą sąveiką su kitais nariais, tiek asmeniškai, tiek internetu. Todėl jūs privalote išnagrinėti Paslaugą, kad nustatytumėte, ar ji jums tinka. Jei Vartotojas neturi pakankamai informacijos nuspręsti, ar Paslauga jam tinka, arba jei Vartotojas turi kokių nors klausimų, Vartotojas turėtų paprašyti Paslaugos teikėjo arba „Breezit“ papildomos informacijos.

II. Paslaugų teikėjo sąlygos

5. „Breezit“ paslaugų teikimas

  1. Paslaugų teikėjas. Kaip paslaugų teikėjas „Breezit“ siūlo jums galimybę valdyti savo paslaugas ir užsakymus naudojant „Breezit“ platformą. Naudodami „Breezit“ platformą galite pasiūlyti Paslaugas savo klientams ir (arba) bendrinti savo Skelbimą su mūsų aktyvia vartotojų bendruomene. Susikurti paskyrą ir Paslaugos profilį labai paprasta. Taip pat galite integruoti „Breezit“ platformą į savo svetainę, socialinės žiniasklaidos puslapius ar kitas svetaines, kad palengvintumėte savo Paslaugų užsakymo procesą. Jūs kontroliuojate, kaip teikiate paslaugas – nustatote kiekvienos Paslaugos kainą, prieinamumą ir taisykles bei tai, kam jas siūlysite.

  2. Sutartis su Vartotojais. Kai priimate mokėjimą arba Vartotojas patvirtina Jūsų sutarties sąlygas  per „Breezit“ platformą, jūs sudarote sutartį tiesiogiai su Vartotojais ir esate atsakingi už Paslaugų teikimą pagal Paslaugos aprašyme nurodytas arba su Vartotojais sutartas sąlygas ir kainą. Visos šalys, kurioms taikomos šios taisyklės, žino, kad „Breezit“ („Breezit“ platforma) yra tik tarpininkas (platformos administratorius), leidžiantis nariams (t. y. Vartotojams ir Paslaugų teikėjams) sudaryti tiesiogines paslaugų sutartis tarpusavyje. Šalys, sudarančios paslaugų sutartis, turi prisiimti visus įsipareigojimus pagal vietinius teisinius reikalavimus, reglamentus ir apribojimus. Paslaugų teikėjas prisiima pareigą informuoti Vartotoją apie visas bendrąsias ir specifines vartotojų bei kitas teises pagal vietinius įstatymus, įskaitant, bet neapsiribojant, vartotojų teises ir kitus su paslaugų teikimu susijusius reglamentus bei apribojimus. Be to, jūs taip pat sutinkate mokėti visus taikomus mokesčius, nurodytus jūsų abonentiniame plane, ir taikomus mokesčius už kiekvieną užsakymą. „Breezit“ išskaitys sumas, kurias esate skolingi, nebent bus susitarta dėl kitokio būdo.

  3. Paslaugų teikėjų nepriklausomumas. Jūsų santykiai su „Breezit“ yra nepriklausomo asmens ar subjekto, o ne „Breezit“ darbuotojo, agento, bendros įmonės ar partnerio santykiai. „Breezit“ nevadovauja ir nekontroliuoja jūsų Paslaugų, ir jūs sutinkate, kad turite visišką diskreciją, ar teikti Paslaugas, kada ir kokia kaina bei kokiomis sąlygomis jas siūlyti. „Breezit“ nėra atsakinga už jokią paslaugų sutartį ir nėra jos šalis ir jokiomis aplinkybėmis tokia sutartis nesukurs darbo ar paslaugų santykių tarp „Breezit“ ir bet kurio vartotojo.

6. Paslaugos profilio ir Skelbimo tvarkymas

  1. Jūsų paslaugų profilio kūrimas ir tvarkymas. „Breezit“ platformoje pateikiami įrankiai, kurie palengvina jūsų Paslaugos profilio nustatymą ir valdymą, įskaitant jūsų skelbimus atskiroje užklausos svetainėje. Jūsų Paslaugos profilyje turi būti pateikta išsami ir tiksli asmeninė informacija apie paslaugas, kainą (kuri turi būti nedviprasmiška), bet kokius papildomus mokesčius ir rinkliavas bei visos taisyklės ar reikalavimai, taikomi jūsų klientams. Jūs esate atsakingi už tai, kad Paslaugos profilio informacija (įskaitant pasiekiamumą kalendoriuje, kontaktinę informaciją ir kt.) ir turinys (pvz., nuotraukos) būtų atnaujinti ir tikslūs.

  2. „Breezit“ pasilieka teisę ištrinti arba blokuoti tam tikrus profilius ir skelbimus, kurie neatitinka įstatymų nustatytų B2C (verslas klientui) teikimo internetu reikalavimų.

  3. Žinokite savo teisinius įsipareigojimus. Jūs esate atsakingi už šių sąlygų ir bet kokių papildomų „Breezit“ sąlygų, įstatymų, taisyklių, nuostatų ir sutarčių su trečiosiomis šalimis, taikomų jūsų paslaugoms, supratimą ir laikymąsi.

  4. Jūsų (Paslaugų teikėjo) paslaugų sutartis. Norėdami teikti paslaugas Vartotojams, galite naudoti šias Taisykles kaip Jūsų ir vartotojo sutartį arba įkelti savo asmeninę paslaugų sutartį. Jei nuspręsite naudoti savo paslaugų sutartį, turėsite ją įkelti Paslaugos profilio kūrimo etape arba prieš inicijuodami Paslaugos užsakymą. Nepriklausomai nuo to, ar naudojate Taisykles, ar savo paslaugų sutartį, jūs (Paslaugų teikėjas) privalote tinkamai ir laiku informuoti Vartotoją apie jo teises pagal visus galiojančius įstatymus ir reikalavimus, įskaitant, bet tuo neapsiribojant, vartotojų teises ir kitus vietinius įstatymus. Tinkamai neįvykdžius šios pareigos, „Breezit“ negali būti reiškiamos jokios pretenzijos, reikalavimai ar atsakomybė už kitas pasekmes, o Paslaugų teikėjas yra visapusiškai atsakingas už bet kokį savo įsipareigojimų nevykdymą. Be to, kiekvieną kartą, kai Vartotojas norės užsisakyti paslaugą, „Breezit“ platforma pareikalaus tokio Vartotojo peržiūrėti ir patvirtinti jūsų sutartį.

  5. Jūsų asmeninė užsakymo svetainė. Kiekvienas jūsų sukurtas Paslaugos profilis turi specialią ir unikalią užsakymo svetainę, kuri palengvina Paslaugų teikimą, kalendorių ir užsakymų valdymą, taip pat padeda taikyti dinamišką kainodarą, pagrįstą jūsų prieinamumu ir paslaugų paklausa. Galite laisvai integruoti jį į savo svetainę, socialinės žiniasklaidos portalus ar kitas svetaines. Taip pat galite juo dalytis tiesiogiai su Vartotojais ir kitais klientais, kurie kreipiasi į jus.

  6. Paieškos reitingas. Skelbimų reitingas paieškos rezultatuose platformoje „Breezit“ priklauso nuo įvairių veiksnių, įskaitant šiuos pagrindinius parametrus:

    1. Vartotojo paieškos parametrai,

    2. Skelbimo ypatybės,

    3. Vartotojų užsakymo patirtis,

    4. Vartotojų reikalavimai,

    5. Vartotojų nuostatos,

    6. Jūsų Paslaugos profilio kalendoriaus priežiūra, 

    7. Jūsų skelbimo populiarumas ir

    8. Jūsų Paslaugų užsakymų, atliktų per „Breezit“ platformą. 

Paieškos rezultatai „Breezit“ mobiliojoje programoje gali pasirodyti kitaip nei mūsų svetainėje. „Breezit“ gali leisti Paslaugų teikėjams reklamuoti savo skelbimus paieškoje ar kitur „Breezit“ platformoje, atsižvelgiant į jų abonentinius planus arba sumokėjus papildomą mokestį. „Breezit“ negarantuoja paieškų ir asmeninių lūkesčių tikslumo.

  1. Jūsų pareigos. Jūs esate atsakingas ir atsakingas už savo veiksmus ir neveikimą, taip pat atsakote už veiksmus ir neveikimą visų asmenų, kuriems leidžiate dalyvauti teikiant Paslaugas. Jūs esate atsakingi už kainos nustatymą ir paslaugų profilio taisyklių bei reikalavimų nustatymą. Jūs esate atsakingi už tinkamą Vartotojo informavimą apie jo teises, įskaitant, bet tuo neapsiribojant, jo vartotojų teises ir kitus vietinius įstatymus, ir prisiimate atsakomybę už visas pasekmes, jei to nepadarysite.

  2. Paslaugų teikimas kaip komandai ar organizacijai. Jei dirbate kaip komandos, verslo ar kitos organizacijos dalis, subjektas ir kiekvienas asmuo, dalyvaujantis teikiant Paslaugas, yra atsakingas pagal šias Taisykles. Jei sutinkate su sąlygomis arba sudarote sutartį, jūs patvirtinate ir garantuojate, kad esate įgaliotas sudaryti sutartis kaip savo komandos, verslo ar kitos organizacijos atstovas ir įpareigoti jas ir kad kiekvienas jūsų naudojamas subjektas turi gerą reputaciją pagal jo įsisteigimo vietos įstatymus. Jei atliekate skirtingas funkcijas, pareiškiate ir garantuojate, kad esate įgaliotas atlikti tas funkcijas. Pavyzdžiui, jei nurodote „Breezit“ siųsti mokėjimus kam nors kitam, turite būti įgalioti tai daryti ir būti atsakingi už mokėjimo sumas ir bet kokios jūsų pateiktos išmokėjimo informacijos tikslumą.

  3. Jūsų rizikos prisiėmimas. Jūs pripažįstate, kad paslaugų teikimas yra susijęs su būdinga rizika, ir sutinkate, kad prisiimate visą riziką, kylančią dėl prieigos prie „Breezit“ platformos ir jos naudojimo, paslaugų teikimo arba bet kokio bendravimo su kitais nariais, tiek asmeniškai, tiek internetu. Jūs sutinkate, kad turėjote galimybę išnagrinėti „Breezit“ platformą ir visus įstatymus, taisykles, nuostatas ar įsipareigojimus, kurie gali būti taikomi jūsų paslaugoms, ir kad jūs nesiremiate jokiu „Breezit“ teisės teiginiu.

7. Atšaukimai ir užsakymo pakeitimai

  1. Atšaukimai. Paprastai, jei Vartotojas atšaukia rezervaciją, jums mokama suma nustatoma pagal Paslaugos profilyje nurodytą atšaukimo politiką arba jūsų su Vartotoju sudarytą paslaugų sutartį. Kaip Paslaugų teikėjas neturėtumėte atšaukti Vartotojo be pateisinamos priežasties arba taikomų įstatymų.

  2. Užsakymo pakeitimai. Paslaugų teikėjai ir Vartotojai yra atsakingi už bet kokius užsakymo pakeitimus, kuriuos jie (Paslaugų teikėjai ir Vartotojai) sutinka atlikti per „Breezit“ platformą arba nurodydami „Breezit“ klientų aptarnavimo komandai atlikti jų (Paslaugų teikėjų ir Vartotojų) vardu ir sutinka mokėti bet kokias papildomas sumas, mokesčius ar rinkliavas, susijusius su bet kokiais užsakymo pakeitimais.

8. Mokesčiai Paslaugų teikėjams

  1. Abonementiniai planai. Naudojimasis „Breezit“ platforma Paslaugų teikėjams yra mokamas. Skirtingiems abonementiniams planams taikomi skirtingi tarifai. Taikomas mokestis imamas iš anksto kas mėnesį arba kasmet, jei šalys nesusitaria kitaip. Visi mokesčiai yra negrąžinami, t. y. nėra grąžinami ar kredituojami laikotarpiai, kai Paslaugų teikėjas nenaudojo suaktyvintos paskyros, ją panaudojo tik iš dalies, deaktyvavo paskyrą arba nutraukė šiasTaisykles per einamąjį mokėjimo intervalą. Jei po prisiregistravimo Paslaugų teikėjas nusprendžia pakeisti abonementinį planą į brangesnį, nepanaudota iš anksto sumokėtų mokesčių dalis bus pritaikoma brangesnio abonementinio plano mokesčiui.

  2. Nemokama bandomoji versija. Naujas paslaugų teikėjas gali turėti teisę į nemokamą bandomąją versiją. Paslaugų teikėjas neprivalo pateikti jokios kredito kortelės informacijos naudojimosi nemokama bandomąja versija laikotarpio metu. Jei naudojimosi nemokama bandomąja versija laikotarpis pasibaigs, Paskyra bus automatiškai deaktyvuota. Siekdamas išvengti Paskyros deaktyvavimo ar aktyvavimo iš naujo, Paslaugų teikėjas turi pasirinkti tinkamą abonementinį planą ir sumokėti pirmąjį mokestį. Jei Paslaugų teikėjas nesumoka pirmojo mokesčio per dvi savaites nuo naudojimosi nemokama bandomąja versija laikotarpio pabaigos, „Breezit“ turi teisę ištrinti Paskyrą visam laikui.

  3. Nuolaidos ir specialūs pasiūlymai. Be dabartinio abonementinių planų rinkinio, „Breezit“ gali, bet neprivalo, pasiūlyti specialių nuolaidų ir motyvavimo schemų.

9. Mokesčiai

  1. Paslaugų teikėjo mokesčiai. Kaip paslaugų teikėjas esate atsakingas už savo įsipareigojimų pagal galiojančius įstatymus nustatymą ir vykdymą pranešti, rinkti, pervesti arba įtraukti į kainą bet kokius taikomus ar kitus netiesioginius mokesčius („Mokesčiai“).

  2. Mokesčių informacija. Tam tikrose jurisdikcijose mokesčių teisės aktai gali reikalauti, kad rinktume ir (arba) praneštume asmeninę mokesčių informaciją ir (arba) išskaičiuotume išmokėjimo mokesčius. Jei nepateiksite mums dokumentų, kurių, mūsų nuomone, pakanka tokiam įsipareigojimui išskaičiuoti mokesčius, galime sulaikyti išmokas iki įstatymų reikalaujamos sumos, kol bus pateikta pakankamai dokumentų. Sutinkate, kad „Breezit“ gali išrašyti sąskaitas faktūras ar panašius dokumentus dėl PVM, GST, vartojimo ar kitų mokesčių už jūsų paslaugas, kad jums, jūsų organizacijai ir (arba) mūsų Vartootjams būtų lengviau pateikti tikslias mokesčių ataskaitas.

III. Bendrosios taisyklės

10. Atsiliepimai

  1. Po kiekvienos Paslaugos Vartotojaii ir Paslaugų teikėjai turi galimybę pateikti atsiliepimus vieni kitus. Jūsų atsiliepimas turi būti tikslus ir jame negali būti jokios diskriminacinės, įžeidžiančios, šmeižikiškos ar kitos įžeidžiančios ir netinkamos kalbos. Jei kurio nors nario „Breezit“ platformai pateiktas atsiliepimas yra įžeidžiantis, šmeižikiškas ar pažeidžiantis bet kurį įstatymą, „Breezit“ turi teisę jį pašalinti.

  2. „Breezit“ nekeičia, neredaguoja ir kitaip nekeičia „Breezit“ platformoje paskelbtų atsiliepimų. Pati „Breezit“ niekada neteikia atsiliepimų apie jokius narius.

  3. Nario, kuris sudarė paslaugų sutartį ir sumokėjo (arba gavo mokėjimą) už paslaugas per „Breezit“ platformą, atsiliepimas yra pažymėtas kaip „patvirtintas“. Naudotojų, kurie neužsisakė paslaugos per „Breezit“, atsiliepimai yra pažymėti kaip „nepatvirtinti“.

  4. „Breezit“ turi teisę, bet neprivalo teirautis Narių papildomos informacijos apie atsiliepimus, kuriuos jie paliko, norėdami patikrinti informaciją ar jos galiojimą.

11. Turinys

  1. „Breezit“ platformos dalys leidžia teikti atsiliepimus, tekstą, nuotraukas, garso, vaizdo įrašus, informaciją ir kitą turinį (bendrai – „Turinys“). Teikdami Turinį bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis, suteikiate „Breezit“ neišskirtinę, pasaulinę, nemokamą, neatšaukiamą, nuolatinę, sublicencijuojamą ir perleidžiamą licenciją kopijuoti, modifikuoti, rengti išvestinius kūrinius, platinti, skelbti ir kitaip naudoti tą Turinį be apribojimų. Jūs esate visapusiškai atsakingi už visą pateiktą turinį ir garantuojate, kad jis priklauso jums arba esate įgaliotas suteikti „Breezit“ šiose Taisyklėse aprašytas teises.

  2. Esate atsakingi, jei jūsų turinys pažeidžia bet kurios trečiosios šalies intelektinės nuosavybės ar privatumo teises. „Breezit“, be kita ko, draudžia diskriminacinį, nepadorų, priekabiaujantį, apgaulingą, smurtinį ir neteisėtą Turinį. Jei aptinkamas toks Turinys, „Breezit“ turi teisę tokį neteisėtą Turinį padaryti nematomu arba laikinai jį pašalinti. Kai „Breezit“ pašalina arba išjungia Turinį, atsakingas Narys bus informuotas, o „Breezit“ pateiks tokios priemonės priežastis, nebent toks pranešimas (i) užkirstų kelią arba trukdytų aptikti ar užkirsti kelią sukčiavimui ar kitai neteisėtai veiklai, ( ii) pakenkti teisėtiems kitų Narių ar trečiųjų šalių interesams arba (iii) prieštarautų taikomiems įstatymams. Tokį sprendimą galima apskųsti susisiekus su „Breezit“ klientų aptarnavimo tarnyba. Jei nesutinkate su „Breezit“ sprendimu pašalinti tam tikrą Turinį, turite teisę apskųsti sprendimą pašalinti Turinį tiesiogiai „Breezit“ ar kitoms ginčų sprendimo institucijoms.

  3. Sutikimas su šiomis Taisyklėmis leidžia „Breezit“ teikti paslaugas ar automatinius įrankius Turiniui versti ir Turiniui versti naudojant tokias paslaugas ar įrankius. Tačiau „Breezit“ negarantuoja vertimų tikslumo ar kokybės. Nariai yra atsakingi už tokių vertimų tikslumo patvirtinimą arba informavimą „Breezit“, jei pastebėsite neatitikimą.

  4. „Breezit“ niekada nekeičia Paslaugų teikėjo įkelto Turinio, išskyrus atvejus, kai Turinys pakeičiamas dėl techninių manipuliacijų (pvz., vertimo, spalvų ir vaizdo kokybės pokyčių). Visais atvejais už Turinį ir jame esančios informacijos tikslumą atsako Paslaugų teikėjas.

12. Mokesčiai ir mokėjimų surinkimas

  1. „Breezit“ pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti paslaugų įkainius ir informuos Narius apie bet kokius mokesčių pasikeitimus prieš jiems įsigaliojant. Mokesčių pakeitimai neturės įtakos užsakymams, atliktiems iki mokesčio pakeitimo įsigaliojimo datos. Jei nesutinkate su mokesčio pakeitimu, galite bet kada nutraukti šią sutartį pagal šias Taisykles.

  2. Mokėjimų surinkimui „Breezit“ naudojasi trečiųjų šalių mokėjimo paslaugų teikėjais JAV – „Stripe Inc.“, Europos Sąjungoje – „Stripe Inc.“ ir "Maksekeskus AS". Nariai įsipareigoja sutikti su trečiųjų šalių mokėjimo paslaugų teikėjų naudojimo sąlygomis ir jų laikytis. Paslaugų teikėjas yra atsakingas už šių įmokų surinkimo mokesčių sumokėjimą.

13. „Breezit“ platformos taisyklės

  1. Taisyklės. Šių taisyklių reikia laikytis, ir „Breezit“ Nariams draudžiama padėti ar paskatinti kitus pažeisti ar apeiti šias taisykles:

    1. Nemeluokite, nepristatykite ko nors neteisingai ir neapsimeskite kuo nors kitu.

    2. Būkite mandagūs ir pagarbūs bendraudami su kitais.

    3. Nediskriminuokite ir priekabiaukite prie kitų.

    1. Nenaudokite robotų, tikrintuvų, grandiklių ar kitų automatizuotų priemonių, kad pasiektumėte arba rinktumėte duomenis ar kitą turinį iš „Breezit“ platformos arba kitaip sąveikautumėte su ja.

    2. Nemėginkite „nulaužti“, išvengti, pašalinti, pažeisti ar kitaip nemėginkite apeiti jokių saugumo ar technologinių priemonių, naudojamų „Breezit“ platformai ar turiniui apsaugoti.

    3. Nemėginkite iššifruoti, dekompiliuoti, išardyti ar perdaryti bet kokią programinę ar aparatinę įrangą, naudojamą „Breezit“ platformai teikti.

    4. Nesiimkite jokių veiksmų, kurie galėtų pakenkti ar neigiamai paveikti „Breezit“ platformos veikimą ar tinkamą veikimą.

    1. Kito Nario asmeninę informaciją galite naudoti tik tiek, kiek tai būtina norint palengvinti sandorį naudojant „Breezit“ platformą, kaip leidžia šios Taisyklės.

    2. Turinį, pateiktą per „Breezit“ platformą, galite naudoti tik tiek, kiek reikia, kad galėtumėte naudotis „Breezit“ platforma kaip Vartotojas ar Paslaugų teikėjas.

    3. Nenaudokite Turinio, nebent turite Turinio savininko leidimą arba mes leidžiame naudoti pagal šias Taisykles arba kitą sutartį, kurią esate sudarę su mumis.

    4. Neužsiimkite praktika, kuria siekiama manipuliuoti mūsų paieškos algoritmu.

    5. Be mūsų sutikimo nenaudokite, nekopijuokite, nerodykite, nemėginkite atspindėti ir įrėminti „Breezit“ platformos, jokio Turinio, „Breezit“ prekės ženklo ar jokio puslapio išdėstymo ar dizaino.

    1. Supraskite ir laikykitės jums taikomų įstatymų, įskaitant privatumo, duomenų apsaugos ir eksporto įstatymus.

    2. Jei pateikiate mums kieno nors kito asmens informaciją, jūs: (i) turite tai daryti laikydamiesi galiojančių įstatymų, (ii) turite turėti leidimą tai daryti ir (iii) įgaliojate mus apdoroti tą informaciją pagal mūsų privatumo politiką.

    3. Nenaudokite „Breezit“ ar kitų pavadinimo, logotipo, prekės ženklo ar prekių ženklų be leidimo.

    4. Nenaudokite ir neregistruokite jokio domeno vardo, socialinės žiniasklaidos pseudonimo, prekės pavadinimo, prekės ženklo, brendo, logotipo ar kito šaltinio identifikatoriaus, kuris gali būti supainiotas su „Breezit“ prekės ženklu.

    5. Nesiūlykite Paslaugų, pažeidžiančių jums taikomus įstatymus ar sutartis.

    1. Elkitės su kitais sąžiningai ir pagarbiai:

    2. Nemėginkite ištrinti, „nulaužti“, perdaryti ar pažeisti „Breezit“ platformos:

    3. Naudokite „Breezit“ platformą tik pagal šias Taisykles arba kitą susitarimą su mumis:

    4. Laikykitės savo teisinių įsipareigojimų:

  2. Pranešimas apie pažeidimus. Jei manote, kad Narys, paslaugos profilis, įskaitant atskiras užsakymo svetaines, Taisykles ar Turinį, kelia neišvengiamą žalos asmeniui ar turtui pavojų, prieš susisiekdami su „Breezit“ turėtumėte nedelsdami susisiekti su vietinėmis valdžios institucijomis. Be to, jei manote, kad paslaugų teikėjų paslaugų profilis, įskaitant atskirą užsakymo svetainę, Skelbimą ar Turinį, pažeidė mūsų sąlygas, turėtumėte pranešti apie savo problemą „Breezit“. Jei pranešėte apie problemą vietos valdžios institucijoms, „Breezit“ gali paprašyti tos ataskaitos kopijos. Išskyrus įstatymų reikalaujamus atvejus, sutinkate, kad mes neprivalome imtis veiksmų reaguodami į bet kokį pranešimą.

14. Nutraukimas, sustabdymas ir kitos priemonės

  1. Terminas. Šiose taisyklėse nurodytas susitarimas tarp jūsų ir „Breezit“ įsigalioja, kai prisijungiate prie „Breezit“ platformos (t. y. susikuriate paskyrą ir besąlygiškai sutinkate su šiomis taisyklėmis „Breezit“ platformoje nurodytu būdu), ir galioja tol, kol jūs arba „Breezit“ nutraukia sutartį pagal šias Taisykles.

  2. Nutraukimas. Galite bet kada nutraukti šią sutartį (Taisykles), atsiųsdami mums el. laišką arba ištrindami savo paskyrą. „Breezit“ gali nutraukti šią sutartį ir jūsų paskyrą dėl pagrįstos priežasties (pvz., dėl šių Taisyklių pažeidimo), įspėjusi jus prieš 30 dienų el. paštu arba pasinaudodama bet kokia kita jūsų paskyroje nurodyta kontaktine informacija. „Breezit“ taip pat gali nedelsiant ir be įspėjimo nutraukti šią sutartį (Taisykles) ir nebeteikti prieigos prie „Breezit“ platformos, jei pažeidžiate šias Taisykles, mūsų Politiką, taikomus įstatymus arba pagrįstai manome, kad nutraukimas yra būtinas siekiant apsaugoti „Breezit“, jos Narius ar trečiąsias šalis. Nutraukus šią sutartį (Taisykles) dėl bet kokių priežasčių bus uždrausta toliau naudotis „Breezit“ platforma. Jei jūsų paskyra buvo neaktyvi daugiau nei dvejus metus, galime uždaryti jūsų paskyrą be išankstinio įspėjimo.

  3. Narių pažeidimai. Jei (i) pažeidžiate šias Taisykles, (ii) pažeidžiate galiojančius įstatymus, reglamentus ar trečiųjų šalių teises arba (iii) „Breezit“ mano, kad pagrįstai būtina apsaugoti „Breezit“, jos Narius ar trečiąsias šalis; „Breezit“ gali, su išankstiniu įspėjimu arba be jo (i) sustabdyti arba apriboti jūsų prieigą prie „Breezit“ platformos ir (arba) paskyros arba jos naudojimą; (ii) sustabdyti arba pašalinti jūsų individualią užsakymų nuorodą ir (arba) Skelbimus, Atsiliepimus ar kitą Turinį.

  4. Teisiniai įgaliojimai. „Breezit“ gali imtis bet kokių veiksmų, kurie, jos nuomone, yra pagrįstai būtini, kad būtų laikomasi taikomų įstatymų arba teismo, teisėsaugos ar kitos administracinės agentūros ar vyriausybinės institucijos nurodymo ar prašymo, įskaitant 14.3 skirsnyje aprašytas priemones.

  5. Nutraukimo poveikis. Jei nutrauksite „Breezit“ paskyrą, turėsite 10 (dešimt) darbo dienų, kad iš „Breezit“ platformos ištrauktumėte savo užsakymo informaciją. Pasibaigus šiam terminui, visi „Breezit“ platformos saugomi duomenys gali būti visam laikui ištrinti. Nutraukus šią sutartį, jūs neturite teisės į paskyros ar bet kokio Turinio atkūrimą. Jei jūsų prieiga prie „Breezit“ platformos ar jos naudojimas buvo apribotas, jūsų „Breezit“ paskyra buvo sustabdyta, arba mes nutraukėme šią sutartį, jūs negalite registruoti naujos paskyros, taip pat prieiti ar naudotis „Breezit“ platforma per kito Nario paskyrą.

  6. Galiojimo išlikimas. Šių Taisyklių dalys, kurios pagal savo pobūdį galioja nutraukus šią sutartį, išliks ir nutraukus šią sutartį, įskaitant 2–25 skyrius.

15. Taisyklių pakeitimai

  1. Kai siūlysime šių Taisyklių pakeitimus, pataisytas taisykles paskelbsime „Breezit“ platformoje ir atnaujinsime „Įsigaliojimo datos“ datą šių Taisyklių viršuje. Mes aiškiai paprašysime jūsų sutikti su pakeistomis taisyklėmis.

  2. Apie siūlomus pakeitimus informuosime el. paštu ne vėliau kaip prieš trisdešimt (30) dienų iki jų įsigaliojimo datos. Tokiu pranešimu taip pat informuosime apie jūsų teisę atmesti siūlomus pakeitimus, terminą tai padaryti ir teisę nutraukti sutartį iki siūlomų pakeitimų įsigaliojimo datos, kaip numatyta šiose Taisyklėse. Jei (i) padaroma neesminių šių Taisyklių pakeitimų, kurie neturi įtakos esminėms jų nuostatoms, ypač nuostatoms, apibrėžiančioms „Breezit“ teikiamų paslaugų pobūdį ir apimtį, arba (ii) pakeitimų, kurių reikalaujama pagal įstatymą, teisiškai privalomą teismo sprendimą arba privalomą kompetentingos institucijos nurodymą, arba (iii) pakeitimų, kurie gali turėti įtakos vartotojų teisėms, jūsų tolesnis naudojimasis „Breezit“ platforma po siūlomų pakeitimų įsigaliojimo datos reiškia, kad sutinkate su peržiūrėtomis Taisyklėmis.

16. "Breezit" vaidmuo

  1. Mes siūlome platformą, kuri leidžia Nariams skelbti, siūlyti, ieškoti ir užsisakyti Paslaugas. Nors sunkiai dirbame siekdami užtikrinti, kad mūsų Nariai turėtų puikią patirtį, mes nekontroliuojame ir negalime kontroliuoti Paslaugų teikėjų ir Vartotojo elgesio. Jūs pripažįstate, kad „Breezit“ turi teisę, bet neprivalo, stebėti „Breezit“ platformos naudojimą ir tikrinti mūsų Narių pateiktą informaciją. Pavyzdžiui, galime peržiūrėti, išjungti prieigą prie Turinio, jį pašalinti ar redaguoti, kad: (i) veiktų, būtų apsaugota ir tobulinama „Breezit“ platforma (įskaitant sukčiavimo prevencijos, rizikos vertinimo, tyrimo ir klientų aptarnavimo tikslus); (ii) užtikrintume, jog Nariai laikosi šių Taisyklių; (iii) būtų laikomasi galiojančių įstatymų arba teismo, teisėsaugos ar kitos administracinės agentūros ar vyriausybinės institucijos nurodymų ar reikalavimų; (iv) nukreiptume Turinį, kuris, mūsų nuomone, yra žalingas arba nepriimtinas; (v) imtumėmės šiose Taisyklėse numatytų veiksmų; ir (vi) siekdami išlaikyti ir vykdyti bet kokius kokybės ar tinkamumo kriterijus, įskaitant Skelbimų, kurie neatitinka kokybės ir tinkamumo kriterijų, pašalinimą. Nariai pripažįsta ir sutinka, kad „Breezit“ savo nuožiūra administruoja savo Taisykles, įskaitant sprendimus, ar ir kaip jas taikyti konkrečioje situacijoje. Nariai sutinka geranoriškai bendradarbiauti su „Breezit“ ir padėti „Breezit“ bei teikti „Breezit“ tokią informaciją ir imtis veiksmų, kurių gali pagrįstai paprašyti „Breezit“ dėl bet kokio „Breezit“ atliekamo tyrimo dėl „Breezit“ platformos naudojimo ar piktnaudžiavimo ja.

  2. Kai Nariai atlieka arba priima užsakymą, jie sudaro sutartį tiesiogiai vienas su kitu. „Breezit“ nėra ir netampa kitų dalyvių sutartinių santykių tarp Narių šalimi. „Breezit“ neveikia kaip bet kurio Nario agentas.

  3. „Breezit“ (a) padarys „Breezit“ platformą prieinamą Nariui pagal šias sąlygas, (b) teiks taikomą standartinį „Breezit“ platformos palaikymą be papildomo mokesčio ir (arba) atnaujintą palaikymą (už papildomą mokestį, jei taikoma), (c) dės komerciškai pagrįstas pastangas, kad „Breezit“ platforma būtų prieinama 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, išskyrus: (i) planuojamą prastovą ir bet kokį nepasiekiamumą dėl aplinkybių, kurių „Breezit“ pagrįstai nekontroliuoja, įskaitant, pavyzdžiui, stichines nelaimes, valdžios veiksmus, potvynį, gaisrą, žemės drebėjimą, pilietinius neramumus, teroro aktą, streiką ar kitą darbo problemą, interneto paslaugų teikėjo gedimą ar vėlavimą, arba paslaugų teikimą trikdančias atakas.

17. Narių paskyros

  1. Turite užregistruoti paskyrą, kad galėtumėte pasiekti ir naudoti daugelį „Breezit“ platformos funkcijų. Registruodamiesi turite pateikti tikslią, naujausią ir išsamią informaciją ir nuolat atnaujinti savo paskyros informaciją. „Breezit“ pasilieka teisę prašyti paaiškinti informaciją arba ištrinti paskyrą / informaciją, jei „Breezit“ nustato, kad pateikta informacija yra klaidinga. Jūs negalite registruoti daugiau nei vienos paskyros arba perduoti savo paskyrą kam nors kitam. Jūs esate atsakingi už savo paskyros kredencialų konfidencialumo ir saugumo palaikymą ir negalite atskleisti savo kredencialų jokiai trečiajai šaliai. Jūs esate atsakingas už veiklą, vykdomą per jūsų paskyrą, ir privalote nedelsdami pranešti „Breezit“, jei įtariate, kad jūsų kredencialai buvo prarasti, pavogti arba jūsų paskyra buvo kitaip pažeista. Jei ir tai leidžia taikytini įstatymai, mes galime, bet neprivalome (i) prašyti jūsų pateikti tapatybę patvirtinančią ar kitą informaciją, (ii) atlikti patikrinimus, skirtus padėti patikrinti jūsų tapatybę arba kilmę, (iii) tikrinti jus dėl trečiųjų šalių duomenų bazių ar kitų šaltinių ir prašyti paslaugų teikėjų ataskaitų ir (iv) gauti ataskaitas iš viešųjų baudžiamųjų nuosprendžių registrų arba jų vietinių atitikmenų.

  2. Jei Narys paskyrė asmenis ir juos įgaliojo, tokie asmenys bus laikomi įgaliotais veikti Nario vardu, kai jie naudojasi paskyra. „Breezit“ nėra atsakinga ir neprisiima jokios atsakomybės už bet kurio asmens įgaliojimo galiojimo patikrinimą. Tačiau „Breezit“ savo nuožiūra gali paprašyti papildomos informacijos arba asmens įgaliojimų įrodymo. Jei „Breezit“ nėra tikra, ar asmeniui buvo suteiktas leidimas, „Breezit“ gali savo nuožiūra neleisti tokiam asmeniui pasiekti „Breezit“ platformą.

18. Garantijų atsisakymas

  1. Mes teikiame „Breezit“ platformą ir visą Turinį „tokį, koks yra“ be jokios garantijos ir atsisakome visų garantijų, tiek aiškių, tiek numanomų. Pavyzdžiui: (i) mes nepatvirtiname ir negarantuojame jokio Vartotojo, Paslaugų teikėjo, Paslaugos, individualios užsakymo svetainės, Skelbimo ar trečiosios šalies egzistavimo, elgesio, veikimo, saugos, kokybės, teisėtumo ar tinkamumo; (ii) mes negarantuojame „Breezit“ platformos veikimo ar nenutrūkimo; (iii) mes negarantuojame, kad Narių ar Paslaugų (jei tokių yra) patikrinimas, tapatybės ar biografijos patikrinimas leis nustatyti ankstesnį nusižengimą arba užkirsti kelią netinkamam elgesiui ateityje. Bet kokios nuorodos į „patikrintą“ Narį ar Paslaugą (ar panašus pasakymas) rodo tik tai, kad narys arba „Breezit“ baigė atitinkamą patikrinimo arba identifikavimo procesą ir nieko daugiau. Šiose Taisyklėse pateikiami atsisakymai taikomi tiek, kiek leidžia įstatymai. Jei turite įstatymų nustatytas teises ar garantijas, kurių negalime atsisakyti, bet kokių tokių įstatymais numatytų teisių ar garantijų trukmė bus apribota iki didžiausios įstatymų leidžiamos apimties.

  2. Mes nesame atsakingi už interneto ir telekomunikacijų infrastruktūros gedimus ar sutrikimus, kurių mes negalime kontroliuoti ir dėl kurių gali sutrikti „Breezit“ platformos pasiekiamumas. „Breezit“ gali laikinai ir atsižvelgdama į Narių teisėtus interesus (pvz., iš anksto įspėdama) apriboti „Breezit“ platformos ar tam tikrų jos funkcijų prieinamumą, jei tai būtina neviršijant pajėgumų ribų, mūsų serverių saugumo ar vientisumo, arba atlikti priežiūros priemones, užtikrinančias tinkamą ar patobulintą „Breezit“ platformos veikimą.

19. Atsakomybės apribojimai

  1. Nei „Breezit“ (įskaitant jos filialus ir darbuotojus), nei bet kuri kita šalis, dalyvaujanti kuriant, gaminant ar pristatant „Breezit“ platformą ar bet kokį turinį, nebus atsakinga už bet kokius atsitiktinius, specialius, pavyzdinius ar pasekminius nuostolius, įskaitant prarastą pelną, duomenų praradimą arba prestižo praradimą, paslaugų nutraukimą, kompiuterio sugadinimą ar sistemos gedimą arba pakaitinių produktų ar paslaugų išlaidas, arba už bet kokią žalą dėl asmens ar kūno sužalojimo ar emocinių kančių, kylančių dėl ar susijusių su (i) šiomis Taisyklėmis, (ii) „Breezit“ platformos ar bet kokio turinio naudojimu arba negalėjimu naudoti, (iii) bet kokiu bendravimu, sąveika ar susitikimais, kuriuos galite turėti su asmeniu, su kuriuo bendraujate ar susitinkate per „Breezit“ platformą arba dėl to, kad naudojatės „Breezit“ platforma, arba (iv) Paslaugos paskelbimu ar užsakymu, įskaitant Paslaugų teikimą ar naudojimą, remiantis garantija, sutartimi, deliktu (įskaitant aplaidumą), produkto patikimumu ar bet kokia kita teisine teorija, ir tuo, ar „Breezit“ buvo informuota apie tokios žalos galimybę, net jei nustatoma, kad šiose Taisyklėse nustatyta ribota teisių gynimo priemonė nepasiekė esminio tikslo.

  2. Išskyrus mūsų įsipareigojimą pervesti mokėjimus Paslaugų teikėjams pagal šias Taisykles, „Breezit“ jokiu būdu neprisiims visos atsakomybės už bet kokias pretenzijas ar ginčus, kylančius iš šių Taisyklių arba su jomis susijusius, jūsų bendravimą su bet kuriais Nariais arba „Breezit“ platformos, bet kokio turinio ar paslaugos naudojimą ar negalėjimą naudoti, neviršys: (A) Vartotojams – sumos, lygios šimtui JAV dolerių (100 JAV dolerių arba lygiavertės sumos kita valiuta), (B) Paslaugų teikėjams – jūsų sumokėtų abonementinių mokesčių sumos per 12 mėnesių iki įvykio, dėl kurio atsiranda atsakomybė, arba (C) kam nors kitam – šimto JAV dolerių (100 JAV dolerių arba lygiavertės sumos kita valiuta).

  3. Šie atsakomybės ir žalos atlyginimo apribojimai yra pagrindiniai jūsų ir „Breezit“ susitarimo elementai. Jei taikomi įstatymai, įskaitant, bet tuo neapsiribojant, vartotojų apsaugos įstatymus, neleidžia šiose Taisyklėse nustatytų atsakomybės apribojimų, pirmiau minėti apribojimai jums gali būti netaikomi.

20. Žalos atlyginimas

  1. Tiek, kiek leidžia taikytini įstatymai, sutinkate atleisti, ginti ("Breezit" pasirinkimu), atlyginti nuostolius ir apsaugoti "Breezit" (įskaitant kitas susijusias įmones ir jų darbuotojus) nuo bet kokių pretenzijų, įsipareigojimų, žalos, nuostolių ir išlaidų, įskaitant, bet neapsiribojant, pagrįstus teisinius ir apskaitos mokesčius, atsirandančius dėl arba bet kokiu būdu susijusius su: (i) šių Taisyklių (įskaitant visas papildomas sąlygas, taikomas produktui ar funkcijai) ar kitos mūsų politikos pažeidimu, (ii) netinkamu „Breezit“ platformos naudojimu iš jūsų pusės, (iii) jūsų bendravimu su bet kuriuo Nariu, Vartotoju, įskaitant bet kokius sužalojimus, nuostolius ar žalą (kompensacinius, tiesioginius, atsitiktinius, pasekminius ar kitokius), atsirandančius dėl tokio naudojimo arba dėl jo, (iv) jūsų arba mūsų nesugebėjimu dėl jūsų nurodymo tiksliai pranešti, surinkti ar pervesti mokesčius, arba (v) jūsų įstatymų, taisyklių ar trečiųjų šalių teisių, pvz., intelektinės nuosavybės ar privatumo teisių, pažeidimu.

21. Jungtinių Valstijų taikoma teisė ir vieta

  1. Jei gyvenate arba turite įsisteigimo vietą Jungtinėse Valstijose, šios Taisyklės bus aiškinamos pagal Kalifornijos valstijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų įstatymus, neatsižvelgiant į įstatymų kolizijos nuostatas. Teismo procesai (išskyrus ieškinius dėl nedidelių sumų), kuriems netaikomas arbitražo susitarimas 22 skirsnyje, turi būti iškeliami valstijos arba federaliniame teisme San Franciske, Kalifornijoje, nebent abi šalys susitartų dėl kitos vietos. Jūs ir mes sutinkame dėl vietos ir asmeninės jurisdikcijos San Franciske, Kalifornijoje.

22. Jungtinių Valstijų ginčų sprendimo ir arbitražo susitarimas

  1. Taikymas. Ši Arbitražo sutartis jums taikoma tik tuo atveju, jei jūsų gyvenamoji ar įsisteigimo šalis yra Jungtinės Valstijos. Jei jūsų gyvenamoji ar įsisteigimo šalis nėra Jungtinės Valstijos ir jūs vis tiek bandote pareikšti bet kokią teisinę pretenziją „Breezit“ Jungtinėse Valstijose, ši Arbitražo sutartis bus taikoma nustatant slenksčio klausimą, ar šis 22 skirsnis jums taikomas, ir visus kitus slenksčius, įskaitant gyvenamąją vietą, arbitralumą, vietą ir taikomą teisę.

  2. Ginčų sprendimo proceso apžvalga. „Breezit“ įsipareigoja dalyvauti vartotojui palaniame ginčų sprendimo procese. Tuo tikslu šiose Taisyklėse asmenims, kuriems taikomas šis 22 skirsnis, numatomas dviejų dalių procesas: (1) neoficialios derybos tiesiogiai su „Breezit“ klientų aptarnavimo komanda (aprašyta toliau) ir, jei reikia, (2) įpareigojantis arbitražas, kurį administruoja Amerikos arbitražo asociacija (AAA). Jūs ir „Breezit“ pasiliekate teisę prašyti žalos atlyginimo nedidelių sumų teisme kaip alternatyvą arbitražui.

  3. Privalomas ginčo sprendimas ir pranešimas prieš arbitražą. Ne vėliau kaip prieš 30 dienų iki arbitražo inicijavimo jūs ir „Breezit“ sutinkate raštu pranešti kitai ginčo šaliai ir bandyti sąžiningai susitarti dėl neformalaus sprendimo. Pranešimą apie ginčą turite išsiųsti „Breezit“ el. paštu [email protected]. „Breezit“ išsiųs pranešimą apie ginčą el. pašto adresu, susietu su jūsų „Breezit“ paskyra. Pranešime apie ginčą turi būti nurodyta: šalies pavadinimas ir pageidaujama kontaktinė informacija, trumpas ginčo aprašymas ir prašoma pagalba. Jei šalys negali išspręsti ginčo per 30 dienų, bet kuri šalis gali pradėti arbitražą, pateikdama AAA raštišką prašymą dėl arbitražo (galima rasti adresu www.adr.org) ir pateikdama kopiją kitai šaliai, kaip nurodyta AAA taisyklėse (galima rasti adresu www.adr.org).

  4. Arbitražo sutartis. Jūs ir „Breezit“ abipusiai sutinkate, kad bet koks ginčas, pretenzija ar nesutarimas, kylantis dėl šių Taisyklių arba susijusių su jų taikymu, vykdymu ar aiškinimu, arba bet kokiu „Breezit“ platformos, paslaugų ar bet kokio Turinio naudojimu (bendrai – „Ginčai“), būtų sprendžiami įpareigojančiu individualiu arbitražu („Arbitražo sutartis“). Jei kyla ginčas dėl to, ar ši Arbitražo sutartis gali būti vykdoma arba taikoma mūsų ginčui, jūs ir „Breezit“ sutinkate, kad šį klausimą spręs arbitras.

  5. Arbitražo sutarties išimtys. Jūs ir „Breezit“ sutinkate, kad toliau nurodytos ieškinio priežastys ir (arba) ieškiniai dėl žalos atlyginimo yra Arbitražo sutarties išimtys ir bus iškeltos teisminiame procese kompetentingos jurisdikcijos teisme: (i) bet koks ieškinys ar ieškinio pagrindas, susijęs su faktiniu ar gresiančiu šalies autorių teisių, prekių ženklų, komercinių paslapčių, patentų ar kitų intelektinės nuosavybės teisių pasisavinimu ar pažeidimu; (ii) bet koks ieškinys ar ieškinio pagrindas, kuriuo siekiama skubios pagalbos, grindžiamos būtinomis aplinkybėmis (pvz., gresiantis pavojus arba nusikaltimo įvykdymas, įsilaužimas, kibernetinė ataka); arba (iii) prašymą dėl viešosios teisės gynimo. Jūs ir „Breezit“ sutinkate, kad viešosios teisės gynimo priemonės bus taikomos po visų arbitražinių ieškinių, teisių gynimo priemonių ar veiksmų priežasčių ir bus sustabdytos, kol bus priimtas arbitražo sprendimas pagal Federalinio arbitražo įstatymo 3 skirsnį.

  6. Arbitražo taisyklės ir galiojanti teisė. Ši arbitražo sutartis patvirtina tarpvalstybinės prekybos sandorį, o Federalinis arbitražo įstatymas reglamentuoja visą esminį ir procedūrinį šios nuostatos aiškinimą ir vykdymą. Arbitražą administruos AAA pagal Vartotojų arbitražo taisykles ir (arba) kitas AAA arbitražo taisykles, nustatytas taikytinas pagal tuo metu galiojančias AAA (toliau – AAA taisyklės), išskyrus čia pakeistas. AAA taisykles rasite adresu www.adr.org. Norint inicijuoti arbitražą, AAA turi būti pateiktas užpildytas rašytinis reikalavimas (galima rasti adresu www.adr.org) ir pateiktas kitai šaliai, kaip nurodyta AAA taisyklėse.

  7. AAA taisyklių pakeitimas – Arbitražo posėdis / vieta. Siekdama, kad arbitražas būtų kuo patogesnis, „Breezit“ sutinka, kad bet koks reikalingas arbitražo posėdis gali būti surengtas jūsų pasirinkimu: (a) JAV apygardoje, kurioje gyvenate; b) telefonu arba vaizdo konferencijos būdu; arba c) jei visos šalys sutinka, tik pateikiant dokumentus arbitrui.

  8. AAA taisyklių pakeitimas – Advokato honorarai ir išlaidos. Jūsų arbitražo mokesčiai ir arbitro kompensacijos dalis reglamentuojami AAA taisyklių ir, jei reikia, ribojami AAA vartotojų taisyklių. Bet kuri šalis gali prašyti, kad arbitras priteistų advokato honorarus ir išlaidas, įrodžius, kad kita šalis pareiškė nepagrįstą faktinį ar teisinį reikalavimą, priešpriešinį ieškinį ar ieškinį, pareikštą nesąžiningai arba siekiant priekabiauti arba kitaip nepagrįstas, kaip leidžiama pagal galiojančius įstatymus ir AAA taisykles.

  9. Arbitražo sprendimas. Arbitražo sprendime bus nurodyti esminiai radiniai ir išvados, kuriomis arbitras grindė sprendimą. Sprendimas dėl arbitražo sprendimo gali būti priimtas bet kuriame tinkamą jurisdikciją turinčiame teisme. Arbitras gali skirti bet kokią įstatyme ar AAA taisyklėse numatytą lengvatą, tačiau deklaratyvus arba įpareigojamasis reikalavimas gali būti skiriamas tik individualiai ir tik tiek, kiek tai būtina siekiant suteikti pagalbą, kurią pateisina ieškovo individualus reikalavimas.

  10. Prisiekusiųjų teismo atsisakymas. Jūs ir „Breezit“ pripažįstate ir sutinkate, kad atsisakote teisės į prisiekusiųjų teismą dėl visų arbitražinių ginčų.

  11. Jokių grupinių ieškinių ar atstovavimo procesų. Jūs ir „Breezit“ pripažįstate ir sutinkate, kad kiek tai leidžia įstatymai, mes kiekvienas atsisakome teisės dalyvauti kaip ieškovas arba grupės narys bet kokiame tariamame grupės ieškinyje, visos grupės arbitraže, privataus advokato ieškinyje ar bet kuriame kitame atstovo ar konsoliduotame procese. Nebent mes susitariame raštu, arbitras negali apjungti daugiau nei vienos šalies reikalavimų ir negali kitaip pirmininkauti jokiam bet kokios grupinės ar atstovavimo formos procesui. Jei yra galutinis teisminis sprendimas, kad taikytina teisė neleidžia vykdyti šioje dalyje nurodyto atsisakymo vykdyti bet kokį reikalavimą, ieškinio pagrindą ar prašomą teisių gynimo priemonę, tada tas reikalavimas, ieškinio pagrindas arba prašoma teisių gynimo priemonė ir tik tas reikalavimas, ieškinio pagrindas arba prašoma teisių gynimo priemonė bus atskirti nuo šio susitarimo dėl arbitražo ir bus pareikšti kompetentingos jurisdikcijos teisme. Jei reikalavimas, ieškinio pagrindas ar prašoma teisių gynimo priemonė yra atskiriami pagal šią dalį, jūs ir mes sutinkame, kad reikalavimai, ieškinio pagrindai ar prašomos teisių gynimo priemonės, kurioms netaikomas arbitražas, bus sustabdyti, kol arbitras išspręs visus arbitražinius reikalavimus, ieškinio pagrindus ir prašomas teisių gynimo priemones.

  12. Atskiriamumas. Išskyrus Taisyklėse numatytus atvejus, jei kuri nors šios Arbitražo sutarties dalis bus laikoma neteisėta arba neįgyvendinama, tokia nuostata bus nutraukta, o likusi Arbitražo sutarties dalis galios visa apimtimi.

  13. Arbitražo sutarties pakeitimai. Jei „Breezit“ pakeis šį skirsnį po to, kai paskutinį kartą sutikote su šiomis Taisyklėmis (arba sutikote su bet kuriais vėlesniais šių Taisyklių pakeitimais), galite atmesti šį pakeitimą atsiųsdami mums raštišką pranešimą (įskaitant el. paštu) per 30 dienų nuo pakeitimo įsigaliojimo datos. Tačiau naujo pakeitimo atmetimas neatšaukia ir nepakeičia jūsų išankstinio sutikimo su jokiais ankstesniais susitarimais spręsti ginčą tarp jūsų ir „Breezit“ (arba jūsų išankstinio sutikimo dėl bet kokių vėlesnių pakeitimų), kuris liks galioti ir vykdytinas bet kokio Ginčo tarp jūsų ir „Breezit“ atveju.

  14. Galiojimo išlikimas. Išskyrus atvejus, numatytus Taisyklėse ir atsižvelgiant į 14.6 skirsnį, šis 22 skirsnis galios bet kuriuo atbeju nutraukus šių Taisyklių galiojimą ir bus toliau taikoma, net jei nustosite naudotis „Breezit“ platforma arba nutrauksite „Breezit“ paskyrą.

23. Taikoma teisė ir vieta Europoje

  1. Jei gyvenate arba esate įsisteigę Europos Sąjungoje, šios Taisyklės ir bet kokie santykiai tarp „Breezit“ ir Nario bus aiškinami pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, neatsižvelgiant į kolizines nuostatas.

24. Ginčų sprendimas Europoje

  1. Taikymas. Ši Taisyklių dalis jums taikoma tik tuo atveju, jei jūsų gyvenamoji arba įsisteigimo šalis yra Europos Sąjungoje.

  2. Vartotojų ginčai. „Breezit“ įsipareigoja dalyvauti vartotojui palankiame ginčų sprendimo procese. Kaip vartotojas, jei nesutinkate su „Breezit“ priimtais sprendimais, galite pateikti skundą tiesiogiai „Breezit“. Jei nesutinkate su „Breezit“ atsakymu į rašytinį skundą, jūs (fizinis asmuo, vartotojas) galite pateikti prašymą/skundą dėl „Breezit“ sprendimų/veiksmų Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius Lietuvos Respublika, el.paštas [email protected], tel.: 85 262 67 51, faksas (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniuose padaliniuose rajonuose) – arba užpildžius užklausos formą EGS (Europos Komisijos internetinėje ginčų sprendimo platformoje) https://ec.europa.eu/odr/.

  3. Jūs, kaip vartotojas, taip pat galite iškelti su šiomis taisyklėmis susijusius teisminius procesus kompetentingam savo gyvenamosios vietos teismui arba kompetentingam „Breezit“ verslo vietos teismui. Jei „Breezit“ nori įgyvendinti savo, kaip vartotojo, teises, galime tai padaryti tik jurisdikcijos, kurioje gyvenate, teismuose.

  4. Verslo klientų ginčai. Visi ginčai, kylantys dėl Taisyklių ir kitų sutarčių vykdymo, sprendžiami šalių derybomis. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka, jurisdikcija nustatoma pagal „Breezit“ sutarties šalies subjekto registruotos buveinės adresą.

25. Sutartį sudarantys subjektai

  1. Toliau pateiktoje lentelėje nurodytas „Breezit“ subjektas, su kuriuo sudarėte sutartį, pagal jūsų gyvenamąją šalį (fiziniai asmenys) arba buveinę (įmonės):

Jūsų gyvenamoji vieta arba buveinė

Sutartį sudarantis subjektas / įmonė („Breezit“):

Kontaktinė informacija:

Taikoma teisė:

Jungtinės Amerikos Valstijos

Breezit Inc., EIN 38-4199735, address 2055 Limestone Rd STE 200-C, Wilmington, DE, Wilmington, US, 19808

[email protected] 

Kalifornijos valstijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų įstatymai

Lietuvos Respublika

UAB „Vesele Tech“, įmonės kodas 305207194, adresas Vokiečių g. 28-4, Vilnius, LT-01130

[email protected] 

Lietuvos Respublikos įstatymai

Jei pakeisite savo gyvenamosios ar įsisteigimo vietos šalį, „Breezit“ bendrovė, su kuria sudarote sutartį, ir taikoma Taisyklių versija bus nustatyta pagal jūsų naująją gyvenamąją ar įsisteigimo šalį nuo tos dienos, kai pasikeis jūsų gyvenamosios ar įsisteigimo vietos šalis.

26. Kita informacija 

  1. Narių atsakomybė. Visi nariai yra visapusiškai atsakingi už visus „Breezit“ patirtus nuostolius, įskaitant visus tiesioginius ir netiesioginius nuostolius, prarastas pajamas/pelną ir pan., atsiradusius dėl jų  neteisėtų ar pažeidžiančių veiksmų „Breezit“ atžvilgiu. Tuo atveju, kai įstatymai riboja atlygintinos žalos dydį ir/ar apimtį, Narys „Breezit“ atlygina didžiausią įstatymų leidžiamą žalos sumą.

  2. Kitos sąlygos, įtrauktos kaip nuoroda. Mūsų privatumo politika ir kitos papildomos politikos nuostatos ir sąlygos, susietos su šiomis Taisyklėmis, taikomos jums naudojant „Breezit“ platformą, yra įtrauktos kaip nuoroda ir yra jūsų sutarties su „Breezit“ dalis.

  3. Šių Taisyklių aiškinimas. Išskyrus tuos atvejus, kai jos gali būti papildytos papildomomis sąlygomis, terminais, politika, gairėmis, standartais ir produkto atskleidimu, šios Taisyklės (įskaitant tuos elementus, kurie įtraukti kaip nuoroda) sudaro visą sutartį tarp jūsų ir „Breezit“, susijusią su jūsų prieiga prie „Breezit“ platformos arba jos naudojimu, ir pakeičia visus ankstesnius žodinius ar rašytinius supratimus ar susitarimus tarp jūsų ir „Breezit“. Šios Taisyklės nesuteikia ir nėra skirtos suteikti jokių teisių ar teisių gynimo priemonių niekam, išskyrus jus ir Breezit. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostata bus pripažinta negaliojančia arba neįgyvendinama, išskyrus atvejus, kai 21 skirsnyje nurodyta kitaip, tokia nuostata bus panaikinta ir neturės įtakos likusių nuostatų galiojimui ir įvykdymui. Kai šiose Taisyklėse vartojamas žodžiai, reiškiantys, kad kažkas bus daroma, reiškia įsipareigojimą, turintį tą pačią reikšmę žodžiai, reiškiantys, kad kažkas turės būti daroma.

  4. Jokio atsisakymo. „Breezit“ nesugebėjimas įgyvendinti bet kokios teisės ar nuostatos šiose Taisyklėse nereiškia, kad tokios teisės ar nuostatos atsisakoma, nebent mes tai patvirtiname ir su tuo nesutinkame raštu. Išskyrus atvejus, kai aiškiai nurodyta šiose Taisyklėse, bet kurios šalies naudojimasis bet kuria iš savo teisių gynimo priemonių pagal šias Taisykles nepažeidžia kitų jos teisių gynimo priemonių pagal šias Taisykles arba kitaip leidžiamas pagal įstatymus.

  5. Paskyrimas. Jūs negalite perleisti, perduoti ar deleguoti šios sutarties arba savo teisių ir įsipareigojimų pagal ją be išankstinio rašytinio „Breezit“ sutikimo. „Breezit“ gali be apribojimų perleisti, perduoti ar deleguoti šią sutartį ir bet kokias pagal ją numatytas teises ir pareigas, savo nuožiūra, įspėjusi apie tai prieš 30 dienų, jei tai nesumažina Vartotojui (fiziniam asmeniui, vartotojui) siūlomų garantijų apimties.

  6. Pranešimas. Jei nenurodyta kitaip, bet kokie pranešimai ar kita informacija Nariams, kuriuos leidžiama arba reikalaujama pagal šią sutartį, bus teikiami elektroniniu būdu ir „Breezit“ siunčiami el. paštu, „Breezit“ platformos pranešimu, pranešimų paslauga (įskaitant SMS) arba bet kokiu kitu mūsų įgalintu ir jūsų teikiamu susisiekimo būdu.

  7. Trečiųjų šalių paslaugos. „Breezit“ platformoje gali būti nuorodų į trečiųjų šalių svetaines, programas, paslaugas ar išteklius („Trečiųjų šalių paslaugos“), kurioms taikomos skirtingos sąlygos ir privatumo praktika. „Breezit“ nėra atsakinga ir neatsako už jokį tokių trečiųjų šalių paslaugų aspektą, o nuorodos į tokias trečiųjų šalių paslaugas nėra patvirtinimas.

  8. „Google“ sąlygos. Kai kuriose „Breezit“ platformos srityse gali būti įdiegtos „Google“ žemėlapių / „Earth“ žemėlapių paslaugos, įskaitant „Google“ žemėlapių API. „Google“ žemėlapių / „Earth“ naudojimui taikomos „Google“ žemėlapių / „Google Earth“papildomos paslaugų teikimo sąlygos.

  9. „Apple“ sąlygos. Jei pasiekiate arba atsisiunčiate mūsų programą iš „Apple App Store“, sutinkate su „Apple“ licencijuotos programos galutinio vartotojo licencijos sutartimi.

  10. „Breezit“ platformos Turinys. Turinys, pasiekiamas per „Breezit“ platformą, gali būti saugomas autorių teisių, prekių ženklų ir (arba) kitų JAV ir kitų šalių įstatymų. Jūs pripažįstate, kad visos intelektinės nuosavybės teisės į šį Turinį yra išskirtinė „Breezit“ ir (arba) jos licencijų išdavėjų nuosavybė, ir sutinkate, kad nepašalinsite, nekeisite ir nepaslėpsite jokių autorių teisių, prekių ženklų, paslaugų ženklų ar kitų nuosavybės teisių pranešimų. Negalite naudoti, kopijuoti, pritaikyti, modifikuoti, rengti išvestinių kūrinių, platinti, licencijuoti, parduoti, perduoti, viešai rodyti, viešai atlikti, perteikti, transliuoti ar kitaip naudoti bet kokio Turinio, pasiekiamo per „Breezit“ platformą, išskyrus tuos atvejus, kai esate teisėtas to Turinio savininkas arba kaip aiškiai leidžiama šiose Sąlygose. Jei laikotės šių sąlygų, „Breezit“ suteikia jums ribotą, neišskirtinę, sublicencijuojamą, atšaukiamą, neperleidžiamą licenciją (i) atsisiųsti ir naudoti Programėlę asmeniniame (-iuose) įrenginyje (-iuose); ir (ii) gauti prieigą ir peržiūrėti Turinį, kuris yra prieinamas „Breezit“ platformoje arba per ją ir pasiekiamas jums, tik jūsų asmeniniam ir nekomerciniam naudojimui.

  11. Nenugalima jėga. „Breezit“ neatsako už jokį delsimą ar nevykdymą, atsiradusį dėl priežasčių, kurių ji pagrįstai nekontroliuoja, įskaitant, bet neapsiribojant, stichines nelaimes, karą, terorizmą, riaušes, embargus, civilinės ar karinės valdžios veiksmus, gaisrą, potvynius, avarijas, interneto nutrūkimus, paslaugų teikimą trikdančias atakas, pandemijas, epidemijas ar ligas, streikus arba transporto priemonių, kuro, energijos, darbo jėgos ar medžiagų trūkumą.

  12. Elektroniniai laiškai ir SMS. Administracinius pranešimus gausite iš „Breezit“ naudodami el. pašto adresą arba kitą kontaktinę informaciją, kurią pateikiate „Breezit“ paskyroje. Taip pat galite gauti reklaminius el. laiškus iš Breezit. Už šiuos reklaminius el. laiškus nėra imamas joks mokestis, tačiau gali būti taikomi trečiųjų šalių duomenų įkainiai. Atminkite, kad negalėsite pasinaudoti tam tikromis akcijomis, jei išjungsite tam tikrus komunikacijos nustatymus arba neturėsite „Breezit“ paskyros. Sutartiniais tikslais sutinkate, kad visi susitarimai, pranešimai, atskleidimai ir kiti pranešimai, kuriuos jums teikiame elektroniniu būdu, atitinka visus teisinius reikalavimus, kad tokie pranešimai būtų rašytiniai, nebent privalomi taikomi įstatymai konkrečiai reikalauja kitokios komunikacijos formos.

  13. Susisiekite su mumis. Jei turite klausimų apie šias Taisykles ar bet kokių kitų klausimų, susijusių su „Breezit“ platforma, atsiųskite mums el. laišką adresu [email protected].