Skelbimas atnaujintas: 2024-11-05
Šifromanija – puikus pasirinkimas tiek renginiui uždarose patalpose, tiek vasaros šventei po atviru dangumi. Šifromanija yra geriausios komandos turnyras, kurio metu dalyviai susidurs su slaptosiomis pasaulio koduotėmis, technologiniais artefaktais ir aktorių paruoštomis užduotimis. Šis turnyras – tai strategijos kūrimas, kuriame svarbus kiekvieno dalyvio įnašas. Individualios užduotys, paruoštos pagal pasirinktą temą užtikrins, kad ne tik komanda, bet ir kiekvienas dalyvis atskirai pasijaus ypatingu ir reikšmingu šiame žaidime. Žmonių skaičius komandoje: Skirstoma po 5-12 narių komandoje. Užduotys: 10-20 pagrindinių užduočių Startinis paketas: Užduotys, rašymo priemonės ir žaidimui reikalingi daiktai. Trukmė: 1-2 val.
Šiai paslaugai taikomas fiksuotas mokestis
Gavus užduotį iškoduosite kur veda koordinatės, o atvykus įveiksite iššūkį. Žaidimo trasa gali nublokšti į pačias netikėčiausias vietas: apleistas, pažintines, istorines ir slaptas. Atvykus komandos susiduria su realia užduotimi, kurią įteikia žaidimo agentas, kuri gali būti paslėpta aukštai ant stogo arba giliai po žeme. Svarbiausia – komandinis darbas, o adrenalinas ir įspūdžiai – garantuoti. Žmonių skaičius komandoje: Visi žaidimo dalyviai suskirstomi į komandas po 3-9 žmones. (pasirinkus žaidimo tipą: pėsčiomis, automobiliais, autobusiukais ir kt.) Startinis paketas: Užduotys, rašymo priemonės ir viskas ko gali prireikti žaidimo metu. Scenarijus: „Online“ sistema Trukmė/atstumas Trukmė ~ 3-4 val. Atstumas priklauso nuo su klientu suderintos starto ir finišo vietos.
Šiai paslaugai taikomas fiksuotas mokestis
Jūsų komanda gauna įslaptintą bylą, kurios niekaip nepavyksta užbaigti net geriausiems pasaulio detektyvams. Ši byla – perleidžiama Jums. Komandos turės pasitelkti visus gabumus: logiką, sumanumą ir greitą reakciją. Bylos eigoje Jūs susidursite su tarpusavyje niekaip nesusijusiais įkalčiais, paliktais vos matomais pėdsakais ir įtariamųjų parodymais. Paruoštos užduotys įtraukia kiekvieną atskirai ir visą komandą kartu, jos – nustebins net ir visko mačiusius, nes byloje įtraukiama ir informacija apie bylos tyrėjus – Jus. Norint sėkmingai užbaigti bylą – turėsite viską susieti tarpusavyje ir atsakyti į finalinį klausimą nepasibaigus laikui. Žmonių skaičius komandoje: 5-12 Užduotys: 12-20 Startinis paketas: Paruošta nusikaltimo byla, įkalčiai, UV prožektoriai, pirštų antspaudų paėmimo rinkinys, rašymo priemonės ir viskas ko gali prireikti byloje Žaidimo motyvas: Pasirenkamas: įmonės dokumentų ar svarbaus daikto vagystė, pagrobimas ar pan. Trukmė: 1-1,5 val.
Šiai paslaugai taikomas fiksuotas mokestis